Tuesday, September 20, 2011

Selalu Rebut Peluang!!

salam 1 dunia... :)

Alhamdulillah rasa happy bila apa yang diusahakan membuahkan hasil.. minggu lepas adalah bermula minggu kegembiraan buat saya.. Bukan saja dapat komisen dari Kelab Jutawan, Malah saya juga dapat Komisen dari Affiliate Buat Coklat yang saya join sambil secara santai dari rumah.. hehe.. 

ye, saya suka merebut peluang yg ada di depan mata.. saya juga nak berjaya macam org lain.. saya x nak duduk di rumah goyang kaki saja..saya perlu memanfaatkan masa dan medium yg ada di depan mata!!

bukan perlukan modal byk pun... sementelahan, ianya program untuk jangka masa yg panjang... seumur hidup! Inilah hasilnya bila saya bertindak positif join Kelab Jutawan! apa saja ilmu yg saya dapat dalam KJ, saya manfaatkan untuk saya kembangkan bisnes affiliate saya yang lain.. memang ianya sangat berbaloi... 

ramai yg sudah berjaya dalam internet bisnes, anda x ingin mencuba? 9/10 rezeki adalah dari perniagaan..:) 


Dari KJ, saya banyak tahu banyak benda bagaimana nak promosikan iklan kita dan pelbagai teknik2 rahsia hebat tuh! aishhh... rasa terkilan juga sbb tak join kelab Jutawan ni dari awal2 dulu.. sekarang umurnya pun dah hampir jangkau setahun setengah.. Tiap2 hari ramai yang join... alhamdulillah... mg KJ ni terus maju dalam membantu ramai individu keluar dari kepompong masalah kewangan dan berjaya dunia akhirat! memberi ilmu itu kan satu ibadah.. ingat apa yang kita bawa untuk bekal di sana..ianya adalah amalan kita, ilmu yg bermanfaat, serta doa anak yg soleh!

Dari Abu Hurairah r.a. bahawa Nabi Muhammad s.a.w. bersabda: "Apabila seorang manusia mati, putuslah (tulisan pahala) amalan (setakat itu) Kecuali tiga perkara (yang akan berlanjutan tulisan pahalanya) iaitu sedekah jariah atau ilmu memberi kepada yang faedah orang lain atau anak yang soleh yang berdoa untuknya."

(Hadith Sahih - Riwayat Imam Ahmad)


~sharing is caring~



Kalau saya boleh buat, setelah sekian lama saya GAGAL, sudah tentu anda juga BOLEH LAKUKAN..!!

Nota Penting: Jangan mudah terpedaya dengan program-program di internet yang kononnya duduk diam dapat duit. Mana ada duduk diam! Semuanya kena PROMOSI…dan PROMOSI.. Jom Belajar dari KJ sekarang!! ^___^

 
 
 
'Belanja RM10 untung RM100! Register percuma
http://www.nextcubes.com/ayujib
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service