Sunday, September 18, 2011

Tak TerUpdate!!

salam kawan2 blogger semua...

huhu... 3 hari ni saya x berupdate... maklum cuti hari Malaysia baru2  ni  kan.. sibuk memenuhi undangan open house kwn dan ziarah adik-beradik terdekat, kenalan2 lama.. inilah masanya nak eratkan silaturrahim.. ^__^

iklan gambar: gambar masjid yg diambil ketika melawat lathakia,syria sebelum pulang ke malaysia awal thn ni..:)


seorang sahabat saya dan suami meminta bantuan untuk membantunya memasak salah satu masakan western yg diminta.. kenalah saya penuhi... hihii.. best masak ni.. :D walaupun saya sedikit penat, tapi seronok... tangan yg memberi lebih mulia dari tangan yg meminta..insyaAllah mana yg terdaya saya bantu... :)

dan selama 3 ahri ni jugalah saya tak 'bekerja' bisnes online saya ni..haha..xpe2..secara mulut ke mulut pun ada sikit2 bila ada yg bertanya..dan ada yg PM saya di facebook..alhamdulillah sempat juga saya reply..mencuri2 masa masa jalan2 ziarah tu..ahaks!.. usaha kena mantop..baru nak berhasil ye tak?

memang syok masuk Kelab jutawan ni.. x payah dah saya nak beli apa2 ebook teknik2 lain etc nak belajar..hampir semuanya saya dan ahli2 lain dapat selepas daftar ahli eksklusif!! alhamdulillah.. kerja sepasukan pun mantop.. best3x..masing2 bagi support moral..:)


note: sapa tengok cerekarama sabtu lepas? huhuu..sedih kan kalau kita x dapat nak beri pakaian baru buat anak kita di hari raya..selalunya, kita sebagai ibu bapa lebih pentingkan keperluan anak2 daripada keperluan kita sendri..raikan kegembiraan diorang..kita pun seronok kalau anak2 happy, ceria..kan? Jom Tambah Duit Poket!! ahaks!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service