Monday, July 2, 2012

Tak Kenal Maka Tak Cinta : Masih adakah Jurang Antara Kita?



Memperkenalkan Keluaran Terbaru daripada Penulis Buku BestSeller "Aku Terima Nikahnya" , Ustaz Hasrizal Abd Jamil (SaifulIslam.com)

-Ebook "Tak Kenal Maka Tak Cinta" :Masih Adakah Jurang Antara Kita? adalah merupakan sebuah ebook ilustrasi yang memberikan "Panduan & Tips di dalam berkomunikasi dan membina hubungan mesra sesama insan".

Komunikasi Hebat & Efektif adalah penting untuk menguasai situasi dan menangani konflik serta jurang yang wujud antara dua pihak. Tidak kira sama ada komunikasi antara isteri & suami, ibu-bapa & anak-anak, guru & murid-murid, bos & pekerja, mahupun dengan rakan-rakan serta jiran-jiran... semuanya ada dikupaskan di dalam ebook ini.

Motivasi dan inspirasi yang dipersembahkan dalam pelbagai ilustrasi unik dengan lebih 50 watak-watak kartun dan sketsa masyarakat ini, bakal membuka dimensi baru di dalam pemikiran ummah ke arah mendepani cabaran dunia tanpa sempadan.



Mari dapatkan Karya Terbaru 'eBook' Berilustrasi Tak Kenal Maka Tak Cinta daripada Ustaz Hasrizal Abdul Jamil. Rahsia Menguasai Komunikasi Hebat dan Efektif!

Promosi 30% Sempena Ramadhan R̶M̶3̶7̶.0̶0̶ RM25.90 sahaja.

Dapatkan Sampel dan Maklumat lanjut di laman web eBook di
=> http://bit.ly/XKenalMakaXCinta

Tambahan: eBook TERBARU Ustaz Hasrizal Abdul Jamil TAK KENAL MAKA TAK CINTA bukan hanya didatangkan dalam format PDF, tetapi juga Video MP4 dan Audio MP3 dengan nilai pelaburan yang berbaloi. Semoga bermanfaat, insyaAllah.

* Promosi 30% Sempena Ramadhan * Karya terbaru Ustaz Hasrizal Abdul Jamil hanya R̶M̶3̶7̶.0̶0̶ RM25.90 sahaja. Dapatkan Sampel eBook untuk melihat sendiri karya TERBARU Ustaz Hasrizal di laman web eBook. Klik pada http://bit.ly/XKenalMakaXCinta





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service