Sunday, September 2, 2012

Teknik Wall Post Dilihat 2 Juta pengguna FB!! Suppa Pawwa..!

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera,

Anda Pernah dengar Viral Samurai X?


 
Ye, Ada apa dengan Viral SamuraiX ni?

Dalam laporan tersebut beliau ada mendedahkan beberapa teknik facebook marketing. Facebook marketing merupakan satu teknik pemasaran menggunakan medium social khususnya facebook.

Ada beberapa teknik yang didedahkan dan antara yang ditekankan adalah penggunaan applikasi.


Sememangnya penggunaan applikasi memang sudah terbukti berkesan dan mampu menghasilkan like dan fans dengan banyak 10k-100K fans.. Malah mampu menjangkau sehingga jutaan fans!

Pernahkan anda  bermain applikasi Farmville? Atau paling tidak tentu anda pernah menerima jemputan rakan anda untuk bermain game ini. Bila dah mula main, memang leka jadinya!  Ada yang sanggup habiskan berjam-jam lamanya bermain applikasi ini...

Tahukah anda, pembangun applikasi Farmvile telah mengaut keuntungan bernilai berbilion USD hanya membangunkan applikasi games sahaja. Kini syarikat tersebut telah bertaraf gergasi dan antara applikasi terbesar dan mempunya ratusan juta pengguna dari seluruh facebook! Amazing!

Sebab itulah saya amat syorkan anda untuk mendapatkan skrip applikasi Viral Samurai X tersebut, kerana ianya amat membantu dalam meningkatkan fans dan like akaun facebook anda.

Jika dulu nak dapatkan fan cukup menyeksakan, kini pasti anda akan tersenyum riang kerana skrip ini bakal membantu anda mendapatkan like yang banyak dengan cukup singkat dan mudah!


Tambahan pula, ianya keluaran terbaru sahabat saya saudara Affendi Hussin, pakar facebook marketing yang dah pun menjana  5 angka dari menggunakan facebook sahaja, Kini beliau bakal dedahkan satu lagi rahsia besar beliau!
Anda  boleh membaca kisah menarik beliau disini.. Mungkin ada sesuatu yang boleh anda pelajari dari kisah beliau..

=> www.viralsamuraix.com


 
Jika anda nak buat berhasrat untuk mula menjana RM 2,000 - RM 3,500 sebulan melalui facebook secara sampingan maka anda patut mendapatkan Viral Samurai X tersebut! Sangat-sangat di rekomenkan! 

=>  www.viralsamuraix.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service