Saturday, October 22, 2011

Ada Ke kerja senang2 goyang kaki, dapat duit gitu je..?

Salam ceria semua.. :-)
sekadar ada luahan sikit ye...
hihii.. mana ada kerja senang2 goyang kaki, dapat duit gitu je..? fikirlah dulu sebelum berhujah... aduyaiii.. kamu ni kenal atau tahu tak wujudnya affiliate ni.... ;) skrg zaman IT makin canggih.. peluang nak buat income tu semakin melebar luas.. terpulang pada kita je, grab yg Halal dulu, yg logik dan yg kamu betul2 nak serius usaha buat! Affiliate ni mmg nampak mudah, just tolong promosi produk@service pihak pengusaha, ada belian, kita dapat komisen. Tak perlu nak jumpa org, face to face.. tapi kerjanya tetap ada cabarannya..ada kena guna otak, kena guna tenaga, ada kena guna masa. bezanya tak berjumpa org, tak keluar rumah. ;-) Sebelum kata ni Skim Cepat Kaya, Ni MLM ntah apa2, baca dan study dulu semua tu dan bezakan... barulah berhujah k.. :) 
 ~ No Hurt Feeling~ saya yakin. saya ada usaha saya dan saya dah buktikan sy dah dapat hasilnya dari apa yg saya usaha.. :-) 
Bak Kata nabil, Si Raja lawak : Lu Fikirlah Sendiri..! heh

http://view.my/job

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service