Sunday, October 16, 2011

Mengapa Selalu Gagal???

Antara petua murah rezeki adalah Bangun pagi awal (Jangan tidur sampai tengahari). Memulakan aktiviti harian sebaik-baik selesai solat Subuh berjemaah adalah amalan yang membawa keberkatan dan murah rezeki. InsyaAllah..Selamat Beramal!

 
Kita gagal kerana mental kita yang selalu negatif..
 
Kita selalu fikirkan apa KATA ORANG kalau aku ____? Kita selau risau pandangan NEGATIF orang terhadap kita... itulah mental block yang menghalang kejayaan kita selama ini! Hentikan tanggapan sebegitu...kerana kejayaan kita adalah untuk memuaskan diri sendiri..bukannya untuk puaskan orang lain..
 credit to Ahmad Humaizi,Ceo Falah Kit Biz
 
Kelab jutawan diwujudkna bukan semata-mata hendak menabur janji manis, semua hasil keuntungan dan kegembiraan ahli2 adalah hasil USAHA dan KECEKALAN mereka sendiri. Mereka tidak duduk diam dapat duit. Mereka juga seperti anda yang pada permulaannya KOSONG, BINGUNG, RASA TERTIPU dan NAK BERHENTI... Tetapi hanya satu membezakan mereka dan "mereka yang di atas tadi (yg Berjaya) " iaitu ALWAYS THINK POSITIVE

Jika nak UNTUNG cepat atau lambat, USAHA bukan suku jalan. Jika nak berjaya cepat atau lambat, doa bukan separuh hati. Jika hendak Kegembiraan sepanjang hayat...FIKIRAN HARUSLAH POSITIF sepanjang masa.
Credit to: Sujairi Saidali, Ceo Kelab Jutawan
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service