Saturday, October 8, 2011

Tak tahu Nak Buat Promosi Baik Percuma?? Ketahui Rahsia Dapatkan Ribu2 Prospek Hanya Di Pakar Promosi!!!

 
 

Salam sejahtera dan salam hormat,

Saya hanya ingin berkongsikan sesuatu
yang saya rasakan mungkin berguna untuk anda. Kerana ia amat
berguna untuk saya, jadi saya rasakan ia juga mungkin berguna
untuk anda. Tidak mengapa jika anda tidak selesa membaca artikel ini.. no heart feeling.. ^__*

Sebenarnya, saya agak kerap menggunakan internet di rumah.
Saya menggunakan Internet untuk menyemak e-mail, menyertai
forum, mendapatkan info atau .. hanya melayari internet.
Persepsi saya tentang Internet telah berubah sejak saya sign up untuk
streamyx dengan pakej penggunaan tanpa had. Saya melayari
internet setiap hari dan bertanya sendiri apa lagi yang boleh
saya lakukan di Internet .. Saya ada dengar ramai orang yang
dah mendapat banyak duit dari Internet. Itulah mulanya perjalanan
saya dalam perniagaan internet.

Saya tidak mempunyai latar belakang IT dan saya telah membeli
banyak buku-buku dan ebook tentang perniagaan Internet untuk
berjaya dalam bidang ini. Saya telah cuba untuk menjual beberapa
produk di internet dan pendapatan saya adalah menyedihkan untuk
dikenang bahkan tak dapat untuk menampung bayaran bil internet
sekalipun.

http://www.PakarPromosi.com/hop.php?ref=powerP

Walau bagaimanapun, selepas mendapat tahu tentang sebuah ebook
ini saya rasakan mungkin inilah ebook yang saya cari-cari selama
ini setelah banyak ebook saya beli. Saya masih tidak mahu berputus
asa.

Saya membeli dengan harga RM100 saja walaupun pada masa itu, dah
hujung bulan dan duit gaji saya pun tinggal saki baki saja. Tapi
saya masih berdegil juga walaupun sebahagian hati saya tidak
mengizinkan saya membeli ebook tersebut kerana takut tertipu lagi.

Setelah mendapat ebook tersebut, saya baca pendahuluannya dan cuba
memahamkan apa sebenarnya yang cuba disampaikan oleh penulisnya.
Saya baca sedikit demi sedikit sambil cuba mengikut apa yang diajar,
dan tak sedar dah pukul 5 pagi. Isi kandungan ebook tersebut terlalu
menarik dan mudah untuk diaplikasi kerana panduannya disusun dengan
baik. Idea-idea yang diberikan oleh penulisnya tak pernah saya dapat
di mana-mana. Ternyata ia memang idea yang 'gila' dan berbeza!

Tahniah kepada saudara Nasoha Hamsin. Beliau sememangnya Pakar Promosi!
Melalui ebooknya PakarPromosi.com, saya mendapat banyak idea yang baru,
pelik dan mudah untuk saya amalkan. Terlalu mudah! Hingga sekarang
saya mampu membuat promosi untuk perniagaan internet saya walaupun
ketika saya tidur :).

Bagi anda di luar sana yang mempunyai sebarang perniagaan, tak kiralah
perniagaan konvensional atau perniagaan internet, saya cadangkan anda
untuk mendapatkan Ebook Pakar Promosi ini. Kerana anda akan mendapat
Tips, Ilmu, Panduan dan Petua untuk melakukan promosi secara percuma
tetapi efektif di internet. Anda tak perlu keluarkan duit untuk membuat
pengiklanan berbayar. Apa yang perlu anda buat hanyalah membelanjakan
baki wang anda yang masih anda tu, dan membeli Ebook Pakar Promosi kerana
ia mungkin akan membantu anda meningkatkan jualan produk anda atau
meningkatkan keuntungan anda!

Saya ingatkan saudara Nasoha a.k.a Pakar Promosi hanya berikan 1 ebook saja,
rupa-rupanya saya diberi 9 ebook. Bukan itu saja, Pakar Promosi memberikan
saya 4 bonus tambahan termasuk Sistem Autoresponder Email Import & Blaster
yang saya impikan selama ini.

Saya kini dah mampu tersenyum lega kerana tak perlu bersengkang mata
lagi di malam hari untuk stay up di depan komputer. Selepas membeli
ebook Pakar Promosi, itulah kali terakhir saya berjaga malam hingga
ke pagi. Dan yang paling menyeronokkan, permintaan terhadap produk yang
saya jual di internet semakin hangat mendapat pesanan hingga tak menang
tangan dibuatnya.

Kalau anda orangnya yang masih baru di dalam perniagaan internet, seperti
saya, anda patut mendapatkan khidmat nasihat Pakar Promosi melalui ebook
ini.

Dapatkan ia di sini,
http://www.PakarPromosi.com/hop.php?ref=powerP




Sekian,
Ummu Uwais

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service